Kérelem hulladékkezési díjmentesség vagy kapacitáslétesítési és kapacitás rendelkezésre állási díj megállapítása iránt


Polgármesteri Hivatal illetékes irodája:
ÉPÍTÉSÜGYI IRODA

Ügyfélfogadás helye:
Polgármesteri Hivatal Rakamaz, Szent István út 116. I.emelet
Hétfő 0800-1200 1230-1600
Szerda 0800-1200 1230-1700


Ügyintézők elérhetősége:
Tel: (42) 570-703
Fax: (42) 570-720

e-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Letölthető dokumentumok:

A települési szilárd hulladékkal kapcsolatos közszolgáltatás szünetelését az ingatlantulajdonos az önkor¬mányzat jegyzőjénél írásban kezdeményezheti abban az esetben, ha ingatlanán 3 hónapnál hosszabb időtartamban bizonyíthatóan nem tartózkodik senki, és ezáltal az ingatlanon települési szilárd hulladék nem keletkezik.
Az ingatlantulajdonos a közszolgáltatás igénybevételének szünete¬lésére vonatkozó kérelmét, a bizonyítékait a szünetelés kezdő időpontja előtt legalább 30 nappal megelőzően írásban köteles bejelenteni az önkormányzat jegyzőjének, aki a jogos kérelmet haladéktalanul átteszi a közszolgáltatónak.
A szünetelés időtartama alatt az ingatlantulajdonos kapacitáslétesítési és kapacitás rendelkezésre állási díjat köteles fizetni, amely a hulladékkezelési díj 80 %-a. A kérelmet az 5.) számú nyomtatvány kitöltésével kell benyújtani.
Ha a szünetelés feltételeiben változás következik be, az ingatlantulajdonos a közszolgáltatónak haladéktalanul köteles azt bejelenteni.
Nem kell kapacitáslétesítési és kapacitás rendelkezésre állási díjat fizetni, ha az ingatlantulajdonos a lakást, üdülőt a visszatérés szándéka nélkül hagyja el (pl. meghalt, elköltözött) és ezért az ingatlan eladásra van meghirdetve, feltéve, hogy abban nem tartózkodik senki és ezáltal települési szilárd hulladék sem keletkezik. A kérelmet a nyomtatvány kitöltésével kell benyújtani.