Szociális intézmény, vállalkozás, falugondnoki szolgálat működési ügyei
- Részletek
- Megjelent: 2009. március 22. vasárnap, 00:58
Vonatkozó jogszabályok:
188/1999. (XII.16.)Korm. rendelet 2/A. § (1)
259/2002 (XII. 18.) Korm. rendelet 4. §
Polgármesteri Hivatal illetékes irodája:
IGAZGATÁSI - HATÓSÁGI IRODA
Ügyfélfogadás helye:
Szociális iroda, Rakamaz, Szent István út 116.
Hétfő | 0800-1200 | 1230-1600 |
Szerda | 0800-1200 | 1230-1700 |
Ügyintézők elérhetősége:
Tel: (42) 570-707
Tel: (42) 570-707
Fax: (42) 570-720
Ügyintéző: Demkuné Bendzsák Tünde
E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Ügyintéző: Demkuné Bendzsák Tünde
E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
- a szolgáltatásra vonatkozó, külön jogszabályban meghatározott szempontok alapulvételével készített szakmai programot,
- a fenntartó nyilatkozatát arra vonatkozóan, hogy a szolgáltató alkalmazottai rendelkeznek a jogszabályban meghatározott szakképesítéssel, és elvégezték a külön jogszabályban meghatározott tanfolyamot,
- az alapító okiratot, ha az állami fenntartó a szolgáltatást költségvetési szerv keretében biztosítja,
- egyházi fenntartású szolgáltató esetén az arra jogosult egyházi szerv, személy nyilatkozatát a szolgáltató fenntartásának tényéről,
- nem állami fenntartású szolgáltató esetén az adóhatóság - egy hónapnál nem régebbi - igazolását arra vonatkozóan, hogy a fenntartónak lejárt köztartozása nincs, továbbá, ha a fenntartó,
- természetes személy, a szociális vállalkozói engedélyt,
- jogi személyiségű gazdálkodó szervezet vagy jogi személyiséggel nem rendelkező gazdasági társaság, az egy hónapnál nem régebbi cégkivonatát,
- társadalmi szervezet, alapítvány vagy közalapítvány, a bírósági nyilvántartásba bejegyzett hatályos adatairól kiadott, egy hónapnál nem régebbi kivonatot.
- Falugondnoki (tanyagondnoki) szolgálat és támogató szolgálat engedélyezése esetén az előzőekben felsoroltakon túl csatolni kell:
- annak igazolását, hogy a szolgálat rendelkezik a feladatainak ellátására szolgáló megfelelő gépjárművel,
- az előző pont szerinti gépjármű hat hónapot meghaladó érvényességi idejű forgalmi engedélyének másolatát,
- a gépjárműre kötött kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási, valamint casco biztosítási szerződés másolatát,
- annak igazolását, hogy a szolgálat foglalkoztat a gépjármű típusának megfelelő kategóriájú gépjárművezetői engedéllyel rendelkező személyt.